Kontakt os
Salg & Kundeservice
Vi står klar til at hjælpe
Ferielukket fra 22-12-2023 til 2-1-2024
Telefonisk klagebehandling er ikke tilgængelig, og forsøg på telefonisk behandling vil blive afvist. Klager til Parkeringsklagenævnet kræver skriftlig kontakt med OPARKO og et afslag på indsigelsen. Hvis du ikke modtager svar inden for 3 måneder, har du ret til at klage til Parkeringsklagenævnet. Denne skriftlige procedure letter processen og sikrer dokumentation.
Åbningstider på telefonen:
Mandag | 11:00 – 15:00 |
Tirsdag | 11:00 – 15:00 |
Onsdag | Lukket |
Torsdag | 11:00 – 15:00 |
Fredag | 11:00 – 13:00 |
Lørdag | Lukket |
Søndag | Lukket |
Kontaktformular vedr. salg og kundeservice
Hvis du vil kontakte Parkeringskompagniet henviser vi til nedestående formular.
OBS: Klager og spørgsmål vedr. parkeringsafgifter indsendt via denne formular behandles og registreres ikke.
Alle henvendelser vedrørende kontrolafgifter henvises til: Parkeringsafgifter