Kontakt os

Salg & Kundeservice
Vi står klar til at hjælpe

Telefonisk klagebehandling er ikke tilgængelig, og forsøg på telefonisk behandling vil blive afvist. Klager til Parkeringsklagenævnet kræver skriftlig kontakt med OPARKO og et afslag på indsigelsen. Hvis du ikke modtager svar inden for 3 måneder, har du ret til at klage til Parkeringsklagenævnet. Denne skriftlige procedure letter processen og sikrer dokumentation.

Åbningstider på telefonen:

Mandag 11:00 – 15:00 (Lukket i påsken)
Tirsdag 11:00 – 15:00 (Lukket i påsken)
Onsdag Lukket
Torsdag 11:00 – 15:00 (Lukket i påsken)
Fredag 11:00 – 13:00 (Lukket i påsken)
Lørdag Lukket
Søndag Lukket

Kontaktformular vedr. salg og kundeservice

Hvis du vil kontakte Parkeringskompagniet henviser vi til nedestående formular.

OBS: Klager og spørgsmål vedr. parkeringsafgifter indsendt via denne formular behandles og registreres ikke.

Alle henvendelser vedrørende kontrolafgifter henvises til: Parkeringsafgifter